کراس فیت

سورتمه کراس فیت چیست و چه کاربردی دارد؟

سورتمه کراس فیت چیست

کراس فیت یکی از سبک‌های تمرین فیزیکی در دنیای ورزش است که در اصل برای بهبود توانمندی‌های جسمی و فیزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمریناتی که در کراس فیت به کار گرفته می‌شود شامل وزنه‌برداری به سبک قدرتی، تمرین سرعت، مقاومت و… می‌باشد. جزئیات این تمرینات فشاردادن، کشیدن، چمباتمه زدن زیر وزنه و پاروزدن می‌باشد.

سورتمه کراس فیت همان وسیله‌ای است که برای تمرین هل دادن و کشیدن از آن استفاده می‌شود. این وسیله قابلیت‌های زیادی دارد. از جمله اینکه می‌توان وزن به آن اضافه کرد.

مزایای استفاده از سورتمه کراس فیت

افزایش سوخت و ساز بدن: افرادی که قصد چربی سوزی و عضله سازی دارند سورتمه کراس فیت یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به آنها کمک کند. هل دادن و کشیدن سورتمه در مدت زمان کوتاهی بازده بالایی را برای تولید عضله و افزایش استقامت بدنی ایجاد می‌کند.

بهبود عملکرد و جلوگیری از آسیب: سورتمه کراس فیت بدن را در برابر آسیب دیدگی‌ها محافظت می‌کند. در بسیار از موارد نیز می‌توان برای بازتوانی آسیب‌ها و بهبود عملکردها از آن استفاده کرد. پاها یکی از اعضایی هستند که به طور پیوسته در تمرینات سورتمه کراس فیت ارتقاء پیدا می‌کند.

افزایش قدرت: یکی از ویژگی‌های سورتمه کراس فیت این است که می‌توان حرکات متنوعی را با آن انجام داد. یکی از این حرکات تمرینات قدرتی است. هل دادن سورتمه به سمت جلو، عقب و یا طرفین به افزایش قدرت کمک می‌کند.

خرید اینترنتی سورتمه کراس فیت از گروه ورزشی مهندسی نامی

اگر شما هم قصد خرید سورتمه کراس فیت این محصول پرطرفدار را دارد می‌توانید از منوی سایت تجهیزات کراسفیت و سپس سورتمه را انتخاب کرده و از بین محصولات سورتمه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأي: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *